Hitorijime My Hero (My Very Own Hero​)


  • Hitorijime My Hero
    (My Very Own Hero)



    Vorlage: Manga
    Folgen: 12?
    Start: 8.7.2017
    Genre: Romance, Slice of Life, School, Shonen Ai (Softes Yaoi?)




    Story:

    * Based on Arii Memeco's Hitorijime My Hero manga, a spinoff series of an earlier Hitorijime Boyfriend manga.


    High schooler Setagawa Masahiro is a fairly helpless delinquent, so much so that the neighborhood bullies use him to run their errands. His life changes when he meets high school teacher Ooshiba Kousuke, a man whose fighting abilities have earned him a powerful reputation on the streets. Ooshiba finds himself with a desire to protect Setagawa, and despite swearing that he's not interested in men, Setagawa finds himself getting more involved in Ooshiba's affairs...


    Source: sentai filmworks


    *


    Bin gespannt. :D:  

  • Kurz mal ein Update...der Thread kann längst verschoben werden...sind schon 2 Folgen raus. :D:


    Mal so als kleine Infos vorab...ich hatte mich schon gefragt wie man das macht wo der Titel ja eigendlich ein Ableger ist und habe schon gedacht das mans am Ende hier mit reinpackt. Und ja damit hatte ich Recht, die Story der anderen wird auch hier erst mal mit erzählt bzw mischt mans mit rein.
    Es wird also etwas verändert (aber wohl weniger als mir lieb wäre bei deren Story) und ist daher auch sehr angenehm zu sehen.


    Gut aufgefallen ist mir auch das in der Vorlage doch mehr Comedy drin ist das schraubt man mal etwas zurück. Der Zeichenstil ist hier halt auch klar von Begin an schöner. :grin:

    Einmal editiert, zuletzt von Mia ()